Økonomimedarbejder til Regnskab og Økonomistyring - Bliv en del af et effektivt team på OUH

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Økonomimedarbejder til Regnskab og Økonomistyring i Økonomi, Planlægning og Data på OUH.

Er du en teamplayer der elsker fælles opgaver, og har den helt store interesse for økonomi.



… kan du være den nye kollega der skal indgå i opgave fællesskabet i både AfdelingsSupport og ForskerService i Regnskab og Økonomistyringsenheden i Økonomi, Planlægning og Data på OUH.



Afdelingssupport er et team på 10 personer og ForskerService er et team på 7 personer, og begge teams arbejder i opgavefællesskab, hvor man skal kunne løse alle opgaver i en høj kvalitet og overholde aftalte deadlines.

De primære opgave er at servicere afdelingerne i alle regnskabstekniske spørgsmål.

De opgaver vi løser i dag er blandt andet:

  • Bogføring af fakturaer i Økonomisystemet SydAX.
  • Fakturabehandle tjenesteydelser i ILS
  • Omposteringer
  • Danne rapporter fra Økonomisystemet, ILS og SydLIS, som dækker afdelingens behov ved rapportering /ledelsestilsyn
  • Debitoradministration, herunder udarbejdelse af faktura og salgsordre, debitoroprettelser, rykning og inkasso.
  • Regnskabsmæssige opgaver på forskningsområdet fx bogføring, afstemninger, timeregistrering mv.
  • Oprettelse af nye forskningskonti og lukning af afsluttede konti
  • Opfølgning på tilgodehavender og udeståender vedrørende forskningsområdet
  • Udarbejdelse af projektregnskaber i henhold til tilskudsbevillinger
  • Løbende ad hoc opgaver i forhold til at servicere OUHs mange afdelinger blandt andet i regnskabs- og systemtekniske spørgsmål.
  • Ad hoc opgaver


Vi sparrer og arbejder tæt sammen med de andre teams i Regnskab og Økonomistyring.

En del af vores arbejde er også at forsøge at forenkle opgaver og processer i dagligdagen, så vi hele tiden har øje for effektivisering i henhold til den Syddanske forbedringsmodel.

Vi arbejder papirløst og har særlig fokus på at arbejde digitalt samt bruge vores it-systemer mest muligt.

Din erfaring og baggrund kan være mange:

  • Grundlæggende regnskabsfaglige kompetencer gennem dit nuværende og tidligere arbejde
  • Procesorienteret og kritisk tilgang til nuværende arbejdsgange med fokus på optimering
  • Konkret erfaring med Microsoft Excel på et højere niveau
  • Konkret erfaring med SydAX og ILS
  • God til kundeservice og betjening af forskellige interessenter
  • Let ved kommunikation, herunder at tale og skrive i et enkelt og forståeligt sprog.
Dine kommende kolleger forventer af dig, at:

  • Du kan indgå i et tillidsfuldt og fleksibelt samarbejde om opgaverne
  • Du har en inspirerende og opmuntrende tilgang til dagligdagen og dens mange opgaver
  • Du er åben og imødekommende
  • Du arbejder struktureret og effektivt
  • Du er robust og indstillet på en ofte meget travl hverdag
  • Du har modet til at kaste dig over nye opgaver, selvom de er ukendte for dig
  • Du fokuserer på muligheder, og byder nye tiltag og forslag til forbedringer velkommen.
Vi tilbyder:

  • Som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men er du den rette profil, er vi fleksible
  • Fleksibel arbejdstid med mulighed for hjemmearbejdsdage
  • Et selvstændigt og spændende job med plads til både personlig og faglig udvikling
  • Et godt og socialt velfungerede arbejdsmiljø hvor humor spiller en stor rolle
  • Stor indflydelse på tilrettelæggelsen af de daglige opgaver med frihed under ansvar
  • Løn i henhold til gældende overenskomst
  • Tiltrædelse 1. august 2024
G STILLINGEN

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Regnskabschef Per Jensby-Lindegaard på mobil 23 36 70 40.

Ansøgningsfristen er d. 16. juni 2023 og vi afholder samtaler løbende i uge 26.

















INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/6058345

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet