BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Økonomimedarbejder til Regnskab og Økonomistyring i Økonomi, Planlægning og Data på OUH.
Er du en teamplayer der elsker fælles opgaver, og har den helt store interesse for økonomi.…
… kan du være den nye kollega der skal indgå i opgave fællesskabet i både AfdelingsSupport og ForskerService i Regnskab og Økonomistyringsenheden i Økonomi, Planlægning og Data på OUH.
Afdelingssupport er et team på 10 personer og ForskerService er et team på 7 personer, og begge teams arbejder i opgavefællesskab, hvor man skal kunne løse alle opgaver i en høj kvalitet og overholde aftalte deadlines.
De primære opgave er at servicere afdelingerne i alle regnskabstekniske spørgsmål.
De opgaver vi løser i dag er blandt andet:
- Bogføring af fakturaer i Økonomisystemet SydAX.
- Fakturabehandle tjenesteydelser i ILS
- Omposteringer
- Danne rapporter fra Økonomisystemet, ILS og SydLIS, som dækker afdelingens behov ved rapportering /ledelsestilsyn
- Debitoradministration, herunder udarbejdelse af faktura og salgsordre, debitoroprettelser, rykning og inkasso.
- Regnskabsmæssige opgaver på forskningsområdet fx bogføring, afstemninger, timeregistrering mv.
- Oprettelse af nye forskningskonti og lukning af afsluttede konti
- Opfølgning på tilgodehavender og udeståender vedrørende forskningsområdet
- Udarbejdelse af projektregnskaber i henhold til tilskudsbevillinger
- Løbende ad hoc opgaver i forhold til at servicere OUHs mange afdelinger blandt andet i regnskabs- og systemtekniske spørgsmål.
- Ad hoc opgaver
Vi sparrer og arbejder tæt sammen med de andre teams i Regnskab og Økonomistyring.
En del af vores arbejde er også at forsøge at forenkle opgaver og processer i dagligdagen, så vi hele tiden har øje for effektivisering i henhold til den Syddanske forbedringsmodel.
Vi arbejder papirløst og har særlig fokus på at arbejde digitalt samt bruge vores it-systemer mest muligt.
Din erfaring og baggrund kan være mange:
- Grundlæggende regnskabsfaglige kompetencer gennem dit nuværende og tidligere arbejde
- Procesorienteret og kritisk tilgang til nuværende arbejdsgange med fokus på optimering
- Konkret erfaring med Microsoft Excel på et højere niveau
- Konkret erfaring med SydAX og ILS
- God til kundeservice og betjening af forskellige interessenter
- Let ved kommunikation, herunder at tale og skrive i et enkelt og forståeligt sprog.
- Du kan indgå i et tillidsfuldt og fleksibelt samarbejde om opgaverne
- Du har en inspirerende og opmuntrende tilgang til dagligdagen og dens mange opgaver
- Du er åben og imødekommende
- Du arbejder struktureret og effektivt
- Du er robust og indstillet på en ofte meget travl hverdag
- Du har modet til at kaste dig over nye opgaver, selvom de er ukendte for dig
- Du fokuserer på muligheder, og byder nye tiltag og forslag til forbedringer velkommen.
- Som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men er du den rette profil, er vi fleksible
- Fleksibel arbejdstid med mulighed for hjemmearbejdsdage
- Et selvstændigt og spændende job med plads til både personlig og faglig udvikling
- Et godt og socialt velfungerede arbejdsmiljø hvor humor spiller en stor rolle
- Stor indflydelse på tilrettelæggelsen af de daglige opgaver med frihed under ansvar
- Løn i henhold til gældende overenskomst
- Tiltrædelse 1. august 2024
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Regnskabschef Per Jensby-Lindegaard på mobil 23 36 70 40.
Ansøgningsfristen er d. 16. juni 2023 og vi afholder samtaler løbende i uge 26.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/6058345