Bliv studentermedhjælper og styrk dine kommunikations- og designfærdigheder hos DDEA

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du studerende og klar til at sætte dine færdigheder i spil? Bliv vores nye studentermedhjælper og få hands-on erfaring med web, sociale medier og grafiske opgaver, mens du bidrager til at skabe spændende kommunikation inden for forskeruddannelse, netværk og bevillinger!

Er du skarp til at opdatere hjemmesider og arbejde i CMS-systemer? Har du lyst til at dykke ned i spændende kommunikationsopgaver, sociale medier og grafisk design? Hvis du samtidig har stærke engelskkundskaber, teknisk flair og er både struktureret og selvstændig med sans for detaljer, så er du måske vores nye studentermedhjælper! Hos os får du mulighed for at sikre, at vores hjemmeside og kommunikationsmateriale altid fremstår professionelt og indbydende.

Danish Diabetes and Endocrine Academy (DDEA) søger en engageret, struktureret og kvalitetsbevidst studentermedhjælper til at blive en del af vores sekretariat i en stilling på 10 timer om ugen. Studentermedhjælperens opgave er at udvikle, vedligeholde og opdatere DDEA’s hjemmeside samt assistere vores kommunikationsmedarbejder med kommunikationsopgaver.

Opgaver

Dine primære opgaver vil være:

  • Udvikle, vedligeholde og opdatere DDEA’s hjemmeside – selvstændigt og baseret på input fra øvrige sekretariatsmedarbejdere. Opgaverne inkluderer blandt andet at oprette opslag, nye sider og funktioner (f.eks. nyheder, arrangementer, tilskud), samt HTML- og CSS-kodning (Wordpress og Drupal).
  • Udarbejde opslag og opdatere DDEA’s sociale mediekanaler (LinkedIn, X og Instagram) – selvstændigt og baseret på input fra vores kommunikationsmedarbejder – samt koordinere Instagram takeovers.
  • Opsætning, layout og planlægning af nyhedsbreve (Mailchimp).
  • Grafisk layout, design og produktion af eventflyers, plakater, fotos til sociale medier osv. (Canva, Adobe).
  • Indsamle data for DDEA’s kommunikationsaktiviteter på DDEA’s hjemmeside, sociale medier og nyhedsbreve via forskellige analyseværktøjer.
  • Redigere fotos, videoer og lyd til DDEA’s online kanaler (web, sociale medier, YouTube), herunder redigering af webcasts fra DDEA’s online aktiviteter.
Din erfaring og kompetencer
Vi forestiller os, at du er i gang med en videregående uddannelse inden for webdesign, multimediedesign, informationsvidenskab, webkommunikation eller lignende, og at du er klar til at omsætte dine færdigheder til praksis i den virkelige verden.

For at komme i betragtning til jobbet skal du have dokumenteret erfaring med at redigere og opdatere hjemmesider samt anvende CMS-systemer (vi opfordrer dig til at beskrive din erfaring og gerne inkludere eksempler, såsom links til hjemmesider eller flyers, i din ansøgning). Du har grundlæggende viden om og forståelse for hjemmesidekodning i html, css og php, og du har teknisk flair.

Derudover har du erfaring med grafiske opgaver og et stærkt visuelt flair.

Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til forskellige IT-løsninger og systemer som Canva, Mailchimp, Adobe-pakken - eller let kan tilegne dig det.

Du har stærke skriftlige engelskkundskaber, da vores eksterne kommunikation er på engelsk, og det vil være en bonus, hvis du har forståelse for kommunikation og erfaring med at arbejde med sociale medier.

Du er struktureret, detaljeorienteret, kan arbejde selvstændigt og er i stand til at overholde deadlines med fokus på kvalitet. Samtidig er du fleksibel, serviceminded og en holdspiller. Det falder dig naturligt at arbejde tæt sammen med de øvrige medarbejdere i sekretariatet – og især vores kommunikationsmedarbejder – for at opnå de bedste resultater.

Vi tilbyder dig

  • Stor fleksibilitet, spændende arbejdsopgaver og mulighed for at få indsigt i web- og kommunikationsopgaver i et projektsekretariat.
  • En central rolle i DDEA's sekretariat, en udviklingsorienteret organisation, hvor vi har fokus på professionalisme, kvalitet og resultater, og hvor vi prioriterer service og integritet.
  • En varieret og mangfoldig hverdag med tæt samarbejde med dine kolleger.
Ansættelsessted, løn og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 10 timer ugentligt med fleksible arbejdstider.

Stillingen er tidsbegrænset fra 15. januar 2025 (eller efter aftale) til 31. december 2025 med mulighed for forlængelse.

Som medarbejder i DDEA vil du blive en del af et sekretariat på ni personer, som er placeret på Odense Universitetshospital, herunder en deltids kommunikationsmedarbejder, som koordinerer DDEA’s kommunikation og skriver opslag til hjemmeside og sociale medier, samt en anden studentermedhjælper, der arbejder med forskellige administrative opgaver. Stillingen er primært kontorbaseret. Arbejdstiden er fleksibel og tilrettelægges i samarbejde med vores kommunikationsmedarbejder og ledelsen i Danish Diabetes and Endocrine Academy, men vi forventer, at du kan arbejde mindst to dage om ugen.

Du ansættes ved Odense Universitetshospital med reference til Managing Director ved Danish Diabetes and Endocrine Academy.

Aflønningen sker på overenskomstmæssige kontraktvilkår i henhold til gældende regional overenskomst og efter nærmere aftale.

Lidt om Danish Diabetes and Endocrine Academy
DDEA er et landsdækkende initiativ inden for forskning og forskeruddannelse i diabetes og klassisk endokrinologi. DDEA samler både yngre forskere og seniorforskere fra universiteter, hospitaler og life-science industrien i Danmark. Et særligt formål er at give unge forskertalenter optimale muligheder for at dygtiggøre sig og forfølge en karriere inden for feltet. DDEA er et femårigt projekt, der blev etableret den 1. januar 2023, og som bygger videre på det tidligere Danish Diabetes Academy (DDA) (2012-2022).

Du kan læse mere om DDEA på vores hjemmeside.

Ansøgning og yderligere oplysninger
Ansøgningsfrist er den 12. november 2024. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 26. november 2024.

Vil du høre mere om stillingen, så kontakt Managing Director hos Danish Diabetes and Endocrine Academy, Tore Christiansen på 29 64 67 64 eller tore.christiansen@rsyd.dk. Du kan også sende en mail til ouh.ddea@rsyd.dk, hvis du ønsker at modtage en stillingsbeskrivelse for jobbet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6130988

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet