Bliv HR-assistent hos SANOVO TECHNOLOGY GROUP - vær med til at udvikle og optimere HR-processer i en international vækstvirksomhed!

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du med en skøn blanding af HR-opgaver og har du lyst til at være den ene halvdel af et lille team med store ambitioner? Så er du måske vores kommende kollega i en nyoprettet stilling som HR Assistent?

Om rollen

HR-afdelingen i Danmark består i dag af virksomhedens Head of HR, der har det strategiske ansvar for SANOVO TECHNOLOGY GROUPs selskaber world wide og samtidig varetager de operationelle og administrative HR-opgaver for vores to danske selskaber med ca. 200 medarbejdere. På vores største udenlandske lokationer har vi HR-medarbejdere, mens HR-opgaverne i de øvrige 6 selskaber håndteres af de økonomiansvarlige.

Vores virksomhed har oplevet markant vækst, og vi har nu brug for ekstra hænder til at styrke og videreudvikle vores HR-funktion. I denne rolle får du en bred kontaktflade – både nationalt og internationalt – samt mulighed for at arbejde med en lang række spændende HR-opgaver.

Vi prioriterer professionalisme, etik og høj kvalitet i alt, hvad vi gør. Samtidig har øgede krav til compliance gjort det nødvendigt at optimere og digitalisere flere af vores HR-processer. Afhængigt af din profil og interesse vil du få mulighed for at arbejde med både strategiske og mere operationelle HR-opgaver.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Implementering af nye moduler i vores HR-system – herunder opbygning af stamdata, test og udrulning i alle selskaber world wide.
  • Rekruttering af nye medarbejdere – fra jobopslag og koordinering af ansættelsesprocessen til deltagelse i samtaler og udarbejdelse af kontrakter.
  • Onboarding af nye medarbejdere – koordinering og sikring af en god opstart.
  • Compliance-opgaver relateret til GDPR og ESG, samt øvrig HR-rapportering.
  • Diverse HR-administrative opgaver – vedligeholdelse af masterdata, personalehåndbog osv.

Stillingen er på 20-25 timer pr. uge, men der er mulighed for, at den kan udvikle sig til en fuldtidsstilling på sigt.

Dine kvalifikationer og kompetencer

Vi forestiller os, at du har:

  • En bachelorgrad inden for HR eller en tilsvarende relevant uddannelse.
  • Erfaring med HR-administration er en fordel, men ikke et krav.
  • Stærke IT- og proceskompetencer, så du kan optimere og digitalisere HR-processer.
  • Erfaring med Office-pakken, og gerne med interesse for AI.
  • Kendskab til HR-jura og Industriens overenskomst er en fordel, men ikke et krav.
  • Gode engelskkundskaber – engelsk er vores koncernsprog, så du skal være flydende i skrift og tale.
  • Evnen til at bevare overblik og struktur – også når tempoet er højt.
  • Tillidsvækkende og empatisk personlighed, der skaber et fortroligt og respektfuldt miljø.

Vi søger en proaktiv medarbejder, der naturligt tager ejerskab over opgaver og selv identificerer områder, hvor der kan optimeres.

Hvad kan du forvente af os?

Vi tilbyder en spændende stilling i en international virksomhed med gode muligheder for at udvikle og dygtiggøre dig indenfor alle HR-discipliner. Du vil træde ind i en uhøjtidelig virksomhedskultur med en høj grad af medarbejdertilfredshed, og en organisationsstruktur der giver mulighed for at træffe hurtige beslutninger.

Lønpakken indeholder bl.a. en god firmapensionsordning og virksomhedsbetalt sundhedsforsikring. Derudover adgang til en god kantineordning, en lang række andre personalegoder og en aktiv personaleforening, der tilbyder sociale arrangementer flere gange årligt.

Vores hverdag kan til tider være hektisk, men fællesskabet prioriteres højt – det skal være sjovt at gå på arbejde, og vi er gode til at fejre vores succeser.

SANOVO TECHNOLOGY GROUP beskæftiger godt 700 medarbejdere, heraf ca. 200 i Danmark, og servicerer kunder over hele verden. Vi er kendt for vores høje kvalitet og sikre levering af unikt udstyr inden for produktionslinjer til bearbejdning af æg og æggeprodukter. Hovedkontoret er i Danmark med salgs- og servicekontorer på seks kontinenter og produktion af udstyr i Danmark, Holland, Italien og Slovakiet. SANOVO TECHNOLOGY GROUP er en del af THORNICO A/S, der er ejet af Christian Stadil.

Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of HR, Pia Lærke på telefon: 27793840.

Fremsend din ansøgning, CV og andre relevante bilag via ”apply” knappen herunder senest den 31. marts 2025. Fristen kan dog blive forkortet, hvis den rette kandidat dukker op inden.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SANOVO TECHNOLOGY A/S, Datavej, 5220 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-03-2025; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/049472db-5412-45ba-b203-2302c49d20d1

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet
Boliger til salg i Odense

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER AF DIN BOLIG

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER

Adresse
Dine oplysninger deles med op til tre lokale ejendomsmæglere, som efterfølgende vil kontakte dig vedr. salgsvurdering.