Sales Support & Customer Success Manager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en proaktiv person med gode kommunikative evner og erfaring inden for projektledelse, it og HR? Og brænder du for at formidle it-løsninger og strømline processer med afsæt i behovene i en organisation? Så er du måske vores nye Sales Supporter & Customer Success Manager hos HR-ON.

Vi er en succesfuld it-scaleup, der har vækstet igennem alle årene, hvilket blandt andet vores 5 Børsen Gazelle-priser i træk vidner om. Vi er meget stolte af at have loyale kunder, der vælger at blive hos os samtidig med at mange nye kunder strømmer til år efter år. Dette kan vi takke en dedikeret og mangfoldig organisation, hvor alle teams arbejder tæt sammen med base i vores hovedkontor i Odense. Der er således ikke langt fra idé til udvikling og fra salg til kunderelationer.

Vi søger en dynamisk medarbejder til at styrke vores salgs-, support- og marketingteam med fokus på at sikre en strømlinet kunderejse fra den allerførste salgskontakt til onboarding og ikke mindst den efterfølgende kundedialog og tilpasning af løsningen til kundens aktuelle behov.

Dine ansvarsområder:
Som Sales Supporter & Customer Success Manager vil du spille en afgørende rolle i hele kunderejsen. Dine primære ansvarsområder vil omfatte:

Salgsstøtte: Du vil arbejde tæt sammen med vores salgsteam og hjælpe med at understøtte salgsprocessen fra den første kundekontakt til aftaleindgåelse. Din viden om vores produkter, organisation, interne systemer og værktøjer samt evnen til at forstå kundens behov vil sætte dig i stand til at sikre en strømlinet og værdiskabende salgs- og kunderejse.

Onboarding: Efter aftaleindgåelse vil du være ansvarlig for at guide vores kunder gennem onboarding-processen i vores systemer, HR-ON Recruit og HR-ON Staff. Du vil være med til at sikre en hurtig overgang fra salg til implementering, således at kunden hurtigt kan drage fordel af vores løsninger.

Procesoptimering: Du vil være med til at optimere og strømline vores processer i kunderejsen. Det gælder processer i relation til salgsarbejdet helt fra marketing og leadgenerering til salgskontakt, demo-møder, opfølgning og aftaleindgåelse. Det gælder ligeledes processer omkring kunderelationer fra implementering, onboarding og ikke mindst support, hvor vores online Help Center med intro-videoer, artikler og viden om platformen udgør en meget vigtig del.

Din profil:

Vi forestiller os, at du har:

  • Min. 5 års erfaring med salgssupport, kunderelationer, marketing, personale-/administration eller beslægtede områder.
  • Viden om HR-processer og gerne erfaring fra HR-feltet, måske endda som HR-konsulent eller HR-ansvarlig.
  • En stærk it-forståelse, der gør at du hurtigt kan sætte dig ind i mulighederne i systemet og tilpasse løsningen til kundens behov.
  • Gode kommunikations- og samarbejdsevner, da du vil arbejde på tværs af interne teams og eksterne kunder.
  • Projektledelsesfærdigheder til at drive optimeringsinitiativer.

Vi tilbyder: Vi tilbyder en spændende stilling i et dynamisk arbejdsmiljø med mulighed for at komme i berøring med mange arbejdsområder og til at bidrage til virksomhedens succes. Du vil arbejde sammen med dedikerede kollegaer og have en central rolle i at skabe værdi for vores kunder.

Har du spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte en af nedenstående:

Kasper Dannemand, Sales Manager, tlf. +45 43 14 01 72
Clara Devasher, Customer Success Advisor, tlf. +45 71 99 07 66

Om HR-ON
Vi er et mangfoldigt team på omkring 50 medarbejdere, der udvikler innovative HR-løsninger fra hovedkontoret i hjertet af Danmark oven over togskinnerne ved Odense Banegård samt kontorer i Jylland og på Sjælland. Vi arbejder med softwareudvikling, kundesupport, salg, marketing og kommunikation med afsæt i en bred vifte af erfaringer og uddannelser.

Du har formentlig hørt om vores medarbejdermanifest, som er grundlaget for den værdibaserede selvledelse, som vi praktiserer hos HR-ON. Dette betyder at vi ikke har linjeledelse og hierarkier men en flad organisation, hvor det bl.a. er resultater og ikke tid, tillid og ikke kontrol, mening og ikke ordre, som er de ledende principper i vores arbejdsfællesskab (https://hr-on.com/medarbejdermanifest).

Vi har et dynamisk og rummeligt arbejdspladsfællesskab, hvor høj faglighed og sund forretning går hånd i hånd med fleksibilitet og trivsel. Pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, firma padel og sociale events er nogle af de mange medarbejdergoder, der følger med at arbejde hos HR-ON.

Endvidere kommer du som fastansat medarbejder til at indtræde i virksomhedens warrant-program. Du får dermed andel i den økonomiske succes, som du er med til at skabe i form af tildeling af aktieoptioner. Alt dette kan du blive klogere på til en eventuel samtale.

Se et udpluk af interviews om vores medarbejdermanifest og værdibaserede selvledelse:
TV 2 Go' aften Live:: Chef er ligeglad med, om de ansatte holder 5 eller 10 ugers ferie
TV 2 Fyn: Ansatte må selv bestemme over ferie, arbejdstid og barsel
Akademikerbladet: Dansk it-firma: Bliv hjemme med dit syge barn…
JP / Finans.dk: Her bestemmer de ansatte selv
DR1: Arbejd når du har lyst og hold ferie, når du vil

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

HR-ON, Østre Stationsvej 27, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://hr-on.com/jobpost/?jobid=159659&linkref=129354&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5893163

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet