Payroll Specialist

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Döhler Danmark A/S søger en Payroll Specialist, som brænder for lønadministration og som sætter en ære i at lave korrekt løn til vores medarbejdere.

Som Payroll Specialist med reference til HR-afdelingen vil du blive involveret i flere rutineprægede opgaver, men også ad-hoc opgaver fx. intern support ifm. løn og GDPR relaterede opgaver.

Dine primære ansvarsområder som Payroll Specialist vil være:

  • At koordinere og afvikle månedsløn til alle medarbejdere - både timelønnede og funktionærer. Ca. 110 medarbejdere.
  • At give høj service til alle forespørgsler fra medarbejdere med at løse diverse lønopgaver via email og telefon. 
  • Momsindberetninger 
  • Afstemninger i forhold til løn/finans
  • Diverse bogføringer samt overførsler.
  • Lønopgaver, såsom:
    • Løbende lønreguleringer iht. overenskomster
    • Ansøgning af refusioner.
    • Pensionsindberetninger
    • Opdatere overenskomstændring, når der kommer ændringer eller nye overenskomster.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med mejerioverenskomsten. Vi anvender Lessor Løn til lønbehandling og er igang med implementeringen af Lessor Workforce, så har du erfaring med disse systemer, vil det ligeledes være en fordel.

God systemforståelse samt gode kompetencer i Excel vil også være at fortrække i denne rolle.

Om dig:

Vi lægger vægt på, at du har erfaring fra en lignende stilling inden for lønadministration. Du har analytiske færdigheder og kan identificere - samt løse udfordringer relateret til lønbehandling.

Du trives med at være en del af et team, som altid stræber efter at spille hinanden gode. Du er struktureret og detaljeorienteret, og du sætter en ære i at levere en høj kvalitet i dit daglige virke.

Döhler Danmark tilbyder

Et spændende og udfordrende job i en global virksomhed med store muligheder for både faglig og personlig udvikling og med mulighed for at tage ansvar og vise initiativ. Du vil indgå i et uformelt og professionelt miljø med gode kolleger, hvor vi hjælper hinanden både indenfor og på tværs af afdelingerne. Vi sikrer en grunding onboarding, hvor du bliver introduceret til afdelinger og kollegaer på vores site i Odense.

Du får fantastiske kollegaer i et inspirerende arbejdsmiljø, hvor der er et stort fokus på, at vi løbende udvikler os. Vi ved også, at der er forskel på mennesker, og vi lytter naturligvis til dig og dine ønsker om udvikling. Du vil blive en del af en virksomhed, hvor der er humor og nærvær.

Løn efter kvalifikationer

Søg stillingen:

Hvis det lyder som noget for dig, så send din ansøgning og CV på job.odense@doehler.com - mærket Payroll Specialist. Ansøgninger vil blive gennemgået løbende - og der vil blive indkaldt til samtaler- indtil den rette kandidat er fundet. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Christina Kørschen på 25 26 58 06.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Döhler, Hestehaven, 5260 Odense S

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6003021

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet