Customer Success Specialist

Profilbillede
dato

Til vores afdelinger i Odense og Taastrup søger vi en Customer Success Specialist som ser løsninger frem for forhindringer!

 

Som Customer Success Specialist i vores udlejningsafdeling (Rental Desk) er du en nøglemedarbejder, der med din positive væremåde og evne inden for salg, rådgivning og god kundeservice er med til at gøre virksomheden og produktet til noget udover det sædvanlige.

 

STILLINGEN

Med reference til den faglige leder bliver du en vigtig del af vores dynamiske udlejning bestående af dygtige, erfarne, og engagerede kollegaer. 

Du vil igennem din arbejdsdag ofte være den primære kontakt til mange af vores kunder, og du vil få en vigtig rolle i at sikre, at kundernes ordre behandles effektivt og korrekt uden at gå på kompromis med kvalitet og sikkerhed. Dette foregår i tæt samspil med mange af virksomhedens øvrige afdelinger.

 

Ansvarsområder

  • Udlejning af liftmateriel
  • Telefonisk rådgivning 
  • Registrering og opfølgning af kundeordrer
  • Koordinering med øvrige afdelinger
  • Udarbejde tilbud til kunder og opfølgning af disse
  • Udføre produktpræsentationer og træningssessioner for kunder for at sikre optimal udnyttelse af produktets funktioner
  • Udførelse af diverse ad-hoc opgaver

 

Det er altafgørende for os, at du trives med en hverdag, der er afvekslende, udfordrende og uforudsigelig. Et højt serviceniveau, overblik, grundighed og løsningsorienteret er derfor vigtige nøgleord for at lykkes i jobbet.

 

KANDIDATEN

Som person er du kendetegnet ved et højt engagement og positiv indstilling. Du er udadvendt, fleksibel og imødekommende, og du kan arbejde effektivt og målrettet uden at gå på kompromis med kvalitet og ordentlighed. 

Du tager ansvar og du sætter en ære i god kundebetjening, også når tingene går stærkt. 

Som kollega er du hjælpsom, og du bidrager til teamet med et godt humør.

 

Kompetencer

  • Salgs- og relationsskabende
  • Proaktiv og god til at eksekvere og afslutte
  • Struktureret og detaljeorienteret
  • Teknisk interesse/forståelse
  • IT-kyndig
  • Gode kommunikations- og forhandlingsevner, både skriftligt og mundtligt
  • Fleksibilitet til at arbejde i et dynamisk miljø med skiftende prioriteringer og krav
  • Kan kommunikere på engelsk i skrift og tale

 

Branchekendskab er en fordel, men ikke en forudsætning, da du vil få grundig oplæring i vores produktsortiment. En naturlig nysgerrighed for at lære nyt og sætte dig ind i vores produkter og arbejdsgange vil være et krav.

 

Arbejdstid

Grundet virksomhedens åbningstider er det en forudsætning, at du kan indgå i arbejdsplanen for afdelingen, og kan arbejde inden for tidsrummet 07.00-16.30 i et skiftende rul.

 

RIWAL TILBYDER

  • Spændende job i en international virksomhed, hvor der sættes pris på initiativ, beslutsomhed og selvstændighed
  • Mulighed for faglig udvikling og videreuddannelse
  • Dynamisk virksomhed med et godt arbejdsmiljø og en uformel omgangstone
  • Personalegoder som kantineordning, personalearrangementer (padel, fodbold, firmafest osv), samt en aktiv personaleforening.

 

Der er tale om et spændende job med gode sociale forhold og en løn der modsvarer dine kvalifikationer. Ligeledes tilbydes der sundhedsforsikring og pensionsordning.

 

KONTAKTOPLYSNINGER

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte faglig leder Jacob Dansbo på telefon 25 28 75 09.

 

Der indkaldes løbende til samtaler.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Riwal Danmark A/S, Odense, P.L. Brandts Alle, 5220 Odense SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6033087

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet