Customer Care Coordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du mester i at skabe struktur og overblik, og har du mod på at opbygge en Koordinator funktion, der skal bidrage til vores fortsatte vækst?

Så er du måske vores nye kollega.

Hvad bliver din rolle?

Du bliver en del af Customer Care teamet, der omfatter alt fra spare parts, teknisk support til service- og installationsopgaver og består (i Danmark) af i alt i 23 medarbejdere, heraf 12 rejsemontører.

Din primære opgave vil, i tæt samarbejde med Customer Care Manageren, være at håndtere hele administrationen omkring service- og installationsforretningen.

Det indbefatter et tæt tværorganisatorisk samarbejde, herunder;

  • Ressourcekoordinering af teknikere til såvel service som installations- og idriftsættelsesopgaver i samarbejde med vores projektafdeling
  • Proaktivt at opsøge og tilrettelægge servicebesøg hos vores kunder
  • Intern og ekstern opfølgning på servicebesøg og afrapportering ifm. service- og installationsopgaver
  • Håndtering af kundehenvendelser samt salgs- og serviceopgaver

Du vil derfor komme til at få en bred berøringsflade ud imod kunder, teknikere og kollegaer i ind- og udland.

Stillingen som Customer Care Coordinator er nyoprettet, så du vil få gode muligheder for at påvirke stillingens indhold og tilrettelæggelse.

Hvad forventer vi af dig?

Vi forventer, at du har en uddannelsesmæssig baggrund indenfor administration suppleret med relevant joberfaring fra en lignende stilling i en international projektvirksomhed. Du kommunikerer ubesværet på både dansk og engelsk, og kan du også tysk vil det være en klar fordel.

Derudover at du;

  • Mestrer MS-office pakken
  • Har erfaring med at arbejde i et ERP-system - vi bruger Navision
  • Har kendskab til økonomihåndtering

Din arbejdsmæssige tilgang er præget af struktur og overblik, du er grundig og har fokus på detaljen, og så er du naturligt serviceminded.

Hvad kan du forvente af os?

Vi tilbyder en spændende stilling i en international virksomhed, der i øjeblikket oplever stor vækst. Du vil opleve en uhøjtidelig virksomhedskultur med en høj grad af medarbejdertilfredshed, og en organisationsstruktur der giver mulighed for at træffe hurtige beslutninger.

Lønpakken indeholder bl.a. firmapensionsordning med 10% arbejdsgiverbidrag og virksomhedsbetalt sundhedsforsikring. Der udover adgang til en god kantineordning og en lang række andre personalegoder.

Vores hverdag kan til tider være hektisk, men fællesskabet prioriteres højt – det skal være sjovt at gå på arbejde, og vi har sociale arrangementer flere gange årligt.

SANOVO TECHNOLOGY GROUP beskæftiger ca. 600 medarbejdere, heraf ca. 150 i Danmark, og servicerer kunder over hele verden. Vi er kendt for vores høje kvalitet og sikre levering af unikt udstyr inden for produktionslinjer til bearbejdning af æg og æggeprodukter. Hovedkontoret er i Danmark med salgs- og servicekontorer på seks kontinenter og produktion af udstyr i Danmark, Holland og Italien. SANOVO TECHNOLOGY GROUP er en del af THORNICO A/S, der er ejet af Christian Stadil.

Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Customer Care Manager Andreas Mikkelsen på telefon 3034 1466.

Fremsend din ansøgning, CV og andre relevante bilag via ”apply” knappen herunder. Vi indkalder løbende til samtaler, og lukker processen når vi har fundet den rette kandidat.

Vi gør opmærksom på, at der pga. sommerferie vil forekomme ekstra lange svartider.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SANOVO TECHNOLOGY A/S, Datavej 12, 5220 Odense SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: http://www.sanovogroup.com/about-us/career-opportunities/?hr=show-job/151898&linkref=114536&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5850902

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet