Bliv en central brik i rekruttering og onboarding hos OUH's Logistikafdeling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Tænk nu, hvis du kunne blive det faglige anker, når der skal tiltrækkes, rekrutteres og onboardes nye dygtige medarbejdere til en af Fyns største arbejdspladser! Så venter denne mulighed dig hos OUH, hvor du i samarbejde med logistikorganisationens 16 ledere skal medvirke til at løfte kompetenceniveauet til nye højder til glæde for de kliniske afdelinger såvel som patienter og pårørende.



Velkommen til dit nye team Logistikafdelingens godt 500 engagerede medarbejdere løser hver dag mange vigtige kerneopgaver på OUH, deriblandt strategisk indkøb af varer til OUH's matrikler, drift af lagre, transport af affald, linned og uniformer, sterilisation af operationsudstyr og produktion af mad og måltider til patienter og pårørende. Der arbejdes målrettet på at servicere de kliniske afdelinger, så man sammen kan sætte ”Patienten først”.

Du vil indgå i et tværfagligt team, hvor opgaven er at skabe de bedste rammer for, at ledere og medarbejdere trives og udvikler sig. I dit kommende team hersker en helhedsorienteret tilgang til opgaveløsningen. Dine fem kolleger servicerer og udvikler både den daglige drift og driver de strategiske indsatsområder inden for bl.a. rekruttering og fastholdelse, forbedringsledelse, grøn omstilling og tværgående samarbejde.

Du kan se en kort introvideo og læse om afdelingen her: Om Logistikafdelingen - Logistikafdelingen - OUH.



Din nye hverdag Du vil med reference til logistikchefen få ansvaret for at løfte kvaliteten i afdelingens rekrutterings- og onboardingprocesser. Du vil få stor indflydelse på indsatser omkring tiltrækning og kanalvalg, screening og interviewproces, assessment samt onboardingaktiviteter, ligesom du naturligt vil blive involveret mere bredt HR-fagligt. Din opgaveportefølje vil derfor være varieret og indeholde såvel drifts- og udviklingsopgaver, ligesom du vil have en stor berøringsflade med hele organisationen.

Dine arbejdsopgaver kommer bl.a. til at omfatte:

  • Understøtte rekrutteringsprocesser i Logistikafdelingens fem områder alt fra udarbejdelse af stillingsopslag, publicering, udvælgelse af kandidater til deltagelse i ansættelsessamtaler.
  • Udvikle nye HR-koncepter for f.eks. rekrutteringsprocesser, onboardingprocesser og på sigt medarbejderudvikling.
  • Deltage i udvikling og drift af afdelingens kommunikationsindsatser.
  • Løbende ad-hoc- og driftsopgaver inden for afdelingens ansvarsområder.
  • Kvalitetssikre processer.

Kort sagt: Denne stilling passer dig perfekt, hvis du elsker kombinationen af operationelle og udviklingsopgaver, hvor rekruttering og onboarding af nye medarbejdere er i hovedfokus. Teamet mangler disse kompetencer Vi forestiller os, at du kommer med et par års erfaring og en solid HR-faglig værktøjskasse fra roller som HR-konsulent, rekrutteringskonsulent eller lignende. Din faglighed er bredt funderet og ses gerne teoretisk suppleret.

Du formår at være sparringspartner for forskellige ledere, hvor du via din faglighed sikrer kvalitet i alle processer, som bidrager til det fælles mål om at sætte patienten først.

Du er dertil kendetegnet ved at:

  • Besidde et godt drive, og du motiveres af at gøre en forskel.
  • Have gode samarbejdsevner, ligesom du er god til at skabe og opretholde gode relationer.
  • Have gode kommunikationsegenskaber - både mundtligt og skriftligt og til flere niveauer i en større organisation.
  • Have et godt overblik, arbejde struktureret og fokuseret på de mangeartede opgaver.
  • Være kvalitetsorienteret, herunder have sans for detaljen.
  • Være nysgerrig på HR-faglige trends og tendenser, som du evner at omsætte til initiativer, der understøtter afdelingens virke og leverancer.
  • Motiveres af at være en del af en stor, politisk styret organisation, som tjener et større samfundsmæssigt formål.
Det får du hos OUH OUH er en arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, herunder en høj grad af fleksibilitet og gode muligheder for sparring. Du kommer til at arbejde et sted med mange spændende og varierende opgaver, dygtige kolleger og samarbejdspartnere samt gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Selvom det til tider går stærkt, er work-life balance den fremherskende holdning. Der lægges derfor vægt på, at der skal være plads til at hente børn og dyrke fritidsaktiviteter mv., ligesom man strækker sig for hinanden, når dagligdagens logistik skal gå op.

Vil du være en del af OUH? Så hører vi meget gerne fra dig! OUH samarbejder med GML-HR om stillingen, og du er velkommen til at kontakte Partner Lars Gaarde på lg@gml-hr.dk for at høre mere.

Enhver henvendelse behandles fortroligt. Send din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’. Der afholdes løbende samtaler og ansættes, når rette kandidat er fundet.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6091378

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet