BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til – og gerne erfaring med – at arbejde med drift og udvikling af HR-systemer, så de kan understøtte de forretningsmæssige opgaver inden for HR og kan du lide at arbejde med data og datakvalitet? Så er du måske vores nye applikationskonsulent.
SDU HR er midt i en rivende udvikling, hvor vi arbejder på en forbedret digital understøttelse af vores HR-processer. Vi er optaget af at skabe en administrationskultur med fokus på løbende forbedringer, så vi kan levere service til brugerne, skabe sammenhæng i den administrative opgaveløsning og sikre effektive processer.
På SDU er vi i fuld sving med implementeringen af de nye regler om registrering af daglig arbejdstid, der trådte i kraft 1. juli. Formålet er at sikre den enkelte ansattes rettigheder, sundhed og trivsel på arbejdspladsen. Arbejdstidsregistrering på SDU skal foretages under hensyn til universitetets akademiske værdier og kultur, friheden til selv at tilrettelægge sit arbejde og den udstrakte fleksibilitet, som kendetegner SDU.
Du bliver en del af teamet HR Digital, som er en del af SDU HR. Vi er et relativt nyt team, som er sat i verden for at arbejde med digitale løsninger til HR-området på SDU. Af systemer vi pt. har ansvaret for kan nævnes det centrale HR-system (HCM) herunder fraværsmodul, rekrutteringsmodul, lønforhandlingssystem, PH.D- administrationssystem samt det kommende tidsregistreringssystem.
Som en del af HR Digital er du med til at sætte rammerne og retningen for både teamets og din egen arbejdsdag og udvikling. Vi har fokus på at hjælpe hinanden og at alle bidrager til teamets udvikling og evne til at levere den bedste digitale understøttelse til resten af organisationen. Det kan derfor være nødvendigt at hjælpe på andre systemer end det man primært har ansvaret for.
Dine arbejdsopgaver
- Daglig drift af arbejdstidsregistreringssystemet (mTIME) og andre HR-systemer - herunder kontrol af datakvalitet, GDPR m.m.
- 2. level support til HR-kollegerne i både SDU HR samt på fakulteter og institutter - herunder forretningsmæssig support af integrationer til andre systemer.
- Deltage i udarbejdelse af dokumentation og flows, der skal understøttes i mTIME og andre HR-systemer
- Deltage i implementering af ny funktionalitet og ændringer til tidsregistreringssystemet og omkringliggende systemer.
- Løbende opdatering af teknisk dokumentation ved systemændringer.
- Være med til at sikre implementering i organisationen og derigennem forståelse af arbejdsgange og hvordan systemerne understøtter disse processer.
Din profil
Vi søger en kompetent holdspiller, der også kan arbejde selvstændigt. Du har erfaring fra lignende stillinger, og vi lægger vægt på, at du har:
- Erfaring med arbejdstidsregistreringsområdet og gerne kendskab til mTIME.
- Erfaring med support og drift af digitale systemer til understøttelse af HR-processer.
- God erfaring med at samarbejde og vidensdele på tværs af mange forskellige fagligheder kombineret med evnen til at sikre fremdrift.
- Godt overblik og er løsningsorienteret i din tilgang til opgaverne.
- Mod til at udfordre ”vi plejer”.
- Agil tankegang.
- Får energi af at sætte sig ind i ny viden og tilegne sig ny kunnen.
- Evner at sætte sig ind i det tekniske og yde teknisk support.
Vi tilbyder
- Ansættelse iht. relevant overenskomst
- En spændende arbejdsplads med en stærk samarbejdskultur og gode muligheder for faglig udvikling.
- Arbejdsplads på Syddansk Universitet i Odense.
- En fleksibel arbejdsplads med mulighed for hjemmearbejde.
- En uformel omgangstone og et godt arbejdsmiljø.
SDU HR består af Ansatte, Løn, Digital, Arbejdsmiljø & Udvikling samt Staben. Vi er ca. 65 medarbejdere i SDU HR, hvoraf de 5 er i HR Digital.
Stillingen er på fuldtid og ønskes besat pr. 1. december 2024 eller snarest muligt.
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos chef for HR Digital Morten Lehm på tlf. 61931538.
Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.
Ansøgningsfristen er den 8. oktober 2024 kl. 23.59.59.
Første runde ansættelsessamtaler forventes afholdt den 10. og 11. oktober, anden runde den 21. og 22. oktober 2024.
Ansøgning skal indeholde følgebrev, CV og eksamensbevis. Alle dokumenter i forbindelse med ansøgning bør ikke indeholde CPR-nummer – i så fald skal CPR-nummer overstreges.
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.
Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset baggrund til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Syddansk Universitet, Campusvej, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6119922